Szállítási feltételek

A megrendelt termék / a házhozszállítás díjának fizetési módja:

A Vevőinknek kézbesítéskor már semmilyen kötelezettsége nincs abban az esetben, ha megrendeléskor azt már kifizette.

Házhozszállítás, információk:

Webáruházunk megrendeléseit a futárszolgálattal teljesítjük. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
A szállítási idő raktáron lévő termékek esetén általában 2-3 munkanapot vesz igénybe.
Futárszolgálat esetén a futárcég minimum kétszer próbálja majd meg újra kézbesíteni a rendelést. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Mi pontos információval nem rendelkezünk azzal kapcsolatban, hogy a kiszállítás napján az adott futár az Ön lakhelyén hány órakor fogja kiszállítani a csomagot. A futárszolgálat tőlünk független cég, az időpontot a kiszállítás napjának reggelén ők határozzák meg. Ezzel kapcsolatban a futárszolgálat a kiszállítás napján megad egy 3 órás intervallumot a kiszállítás idejére vonatkozóan. A futár a csomag kézbesítése előtt néhány perccel telefonon értesíteni fogja Önt.

Házhoz szállítás díjszabása:

30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenesen szállítjuk ki a vásárolt termékeket. Az ettől alacsonyabb összegű rendelések esetében országszerte 995 Ft bruttó összegért vállaljuk a csomagok kiszállítását, mérettől, darabszámtól és súlytól függetlenül futár segítségével.

A megvásárolt termékek személyesen is átvehetők a 1037 Budapest, Szőlőkert utca 8. szám alatti raktárunkban. Személyes átvétel esetén minden esetben emailt küldünk, hogy mikortól vehető át legkorábban a termék raktárunkban, csak azután tudják felvenni az árut. Az esetleges érkezésről minden esetben előzetesen telefonon vagy e-mailben értesítsenek minket.
Email: info@instalux.hu
Telefon: +36 (70) 318 6660

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Át nem vett, vagy visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár vagy postás előtt alaposan vizsgálja meg, hogy külsérelmi nyomok (törés, ázás, szakadás, horpadás, lyuk …) nem látszódnak-e a csomagoláson.
Ha mindent rendben talált csak ezután írja alá az áruátvételi bizonylatot, mivel sérülésre vagy hiányosságra vonatkozó reklamációt ezután már nem áll módunkban elfogadni semmilyen formában! Probléma esetén hívhatja vevőszolgálatunkat.
Telefon: +36 (70) 318 6660