Gyakran ismételt kérdések
Csak a weboldalon keresztül adhatom le a rendelésemet?
A lámpákat megrendelheti a sales@instalux.hu email-címen is.
Átutalással szeretnék fizetni. Mi ennek a módja?
Amikor feladja a megrendelést, a fizetési módnál az átutalást jelölje be. A szállítás várható időpontjáról e-mailben fog visszaigazolást kapni a megrendelést követően 1-2 munkanapon belül. A számla másolatát szintén e-mailben küldjük el, de csak akkor, amikor az összes megrendelt árut beszereztük. A számlában megtalálja a számlaszámunkat és a végösszeget is. A vételár beérkezését követően a futárnak átadjuk a megrendelt lámpákat. Erről telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt. A futár a következő munkanapon kézbesíti a csomagot.
Van-e lehetőség az ingyenes kiszállításra?
A szállítás abban az esetben díjmentes, ha a vásárlás összege meghaladja a 230 000 Ft-ot. Ha a rendelés nem haladja meg ezt az összeget, a kiszállítás díja 995 Ft.
Ha megrendelem mikor kapom meg?
A termékek általános beérkezési ideje 1-2 héten belül várható. Vannak termékek amelyek külföldről érkeznek 2-4 héten belül. A rendelés leadását követően aznap vagy a következő munkanap küldünk egy email-t a várható beérkezés időpontjáról. Amennyiben ez nem felel meg Önnek, módjában áll módosítani vagy lemondani a rendelést. A termékek nagy része a beérkezési napon már csomagolásra is kerül és a következő munkanapon kézbesítésre kerül a vásárlónak.
Kapok-e értesítést kiszállítás előtt?
A szállítás előtt e-mailben vagy telefonon értesítjük, hogy a termékeket átadtuk a futárnak! A futárnak minden esetben megadjuk az átvevő telefonszámát, hogy el tudja érni a kiszállítással kapcsolatban!
Amennyiben több részletben történik a megrendelt termékek kiszállítása, többször kell szállítási díjat fizetnem?
A kiszállítási díjat csak egyszer számítjuk fel. Ha a termékek több részletben érkeznek be és Ön szeretne részszállítást kérni, természetesen van rá mód és ennek nincs többlet költsége. Csak annyit kell tennie, hogy jelzi kollégáink felé telefonon vagy e-mailben.
Hogyan vegyem meg, ha előtte nem is láttam a terméket?
A webáruházon keresztül történő vásárlás egyik előnye és hátránya is egyben, hogy előre nem tudjuk megnézni a megrendelt terméket. Internetes vásárlás esetében a fogyasztót védi a 14 munkanapon belüli elállási jog. Amennyiben aggódik, hogy például: mégsem olyan a színe, mérete, formája a terméknek, mint a képen, javasoljuk a személyes bolti átvételt, mert ez esetben vásárlás előtt meg tudja tekinteni a kiválasztott terméket. Amennyiben mégis a házhoz szállítást tartja szimpatikusabbnak, még mindig élhet 14 munkanapos elállási jogával.
Mi van akkor, ha megrendelem, leszállítják és nem tetszik?
Ha megkapja a terméket és nem tetszik, akkor 14 munkanapon belül módjában áll elállni a vásárlási szerződéstől. A terméket hiánytalanul, sértetlenül vissza kell juttatnia üzletünkbe. Amennyiben a termékkel minden rendben van, a teljes vételárat levásárolhatja másik termékre, vagy az árát visszatérítjük.
Van-e garancia a termékekre és hogyan érvényesíthető?
A gyártó minden termékére garanciát vállal, amit a számla vagy a garancialevél ellenében tudunk érvényesíteni!